Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

Αγιορείτες Μοναχοί με τον φακό του Κώστα Αργύρη (ασπρόμαυρες φωτογραφίες της δεκαετίας του 90)



Αυτοβιογραφικό του Κώστα Αργύρη από την ιστοσελίδα του: http://www.argyris.gr

.......Είμαι φωτογράφος “ντοκιμαντερίστας” και ειδικεύομαι στην φωτογραφία γάμου και κοινωνικών εκδηλώσεων, το δημιουργικό φωτορεπορτάζ, και τη φωτογράφηση της θρησκευτικής και της ελληνικής παράδοσης. Η δουλειά μου έχει δημοσιευθεί σε βιβλία, εφημερίδες και περιοδικά.   
.......Γεννήθηκα στην Χαλκίδα (1961) και έχω σπουδάσει στη Φιλοσοφική Σχολή του ΑΠΘ. Στην αρχή της καριέρας μου (Αθήνα, 1984) εργάστηκα ως βοηθός παραγωγής σε κινηματογραφικές, τηλεοπτικές και θεατρικές παραγωγές. 
Στις αρχές της δεκαετίας του ’90 άρχισα να φωτογραφίζω στο Άγιο Όρος, όπου εργάστηκα στη συνέχεια ως διαπιστευμένος φωτογράφος της Ιεράς Κοινότητας Αγίου Όρους & της Πολιτικής Διοίκησης, ως επιμελητής του Φωτογραφικού Αρχείου της Αγιορειτικής Φωτοθήκης και ως επιμελητής των εκδόσεων Ερμηνεία-Άθως
.......Με την φωτογραφική εταιρεία ΦΑΟΣ (1993-2003), της οποίας ήμουν συνιδρυτής, επιμελήθηκα πολλές εκθέσεις, projects και εκδόσεις. 
.......Ζω στην περιοχή της Θεσσαλονίκης και είμαι διαθέσιμος για φωτογραφικές αποστολές εκτός έδρας. 
.......Μιλώ ελληνικά και αγγλικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου